۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

Unlucky Luke

هر بار هم شانس در خونه ما را زد، ما خونه نبوديم.

۹ نظر:

سارا گفت...

باز جای شکرش باقیه که در خونه تون رو میزنه .

ناشناس گفت...

اخی شانس تو برم

صادق گفت...

سلام
بدتر از این هم میشه: شانس که در خونه مارو زد، درو باز کردیم، خیلی خونسرد یک جفت سیلی به گوشش زدیم، در رو بستیم و با خیال راحت رفتیم دنبال کارمون!

×بانو! گفت...

باز خوبه متوجه اومدنش میشید ;)

sepideh گفت...

ما خونه بودیم و نذاشتند در رو باز کنیم!

رکسانا گفت...

سلام . سال نو مبارک .
شانس تو هم که مثل منه !!! وقتی خدا توی ازل داشت شانس قسمت میکرد من دستم آبکش بود !

علف هرز گفت...

سلام پزشک جان
خیلی وقته میام اینجارو میخونم
ولی بار اول کامنت میزارم
نوشته هاتو دوس دارم
دوست داشتی یه سرم به من بزن
من لینکت کردم

ندا گفت...

اما چرا اصلا در خونه ما نمیاد؟؟؟

خانوم ميم گفت...

اشكالي نداره ... به جاش فك نميكنه هووول بودين !