۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

پنیر کیبی

آقا!از این پنیر های اسمشو نبر دارین؟
(دختری در سوپری)

۱۵ نظر:

یه فنجون چایی داغ گفت...

من نفهمیدم

مانا گفت...

منم نفهميدم

S.SH. گفت...

خوب چی بگه بیچاره.

ناشناس گفت...

والا منم نفهمیدم دکتر

ناشناس گفت...

ای که گفتین یعنی چه؟

ناشناس گفت...

پنیرهای خامه‌ای منظورش نبوده؟
آخه ما همیشه به اون‌ها می‌گیم پنیرخامنه‌ای!
شاید اسمشو نبر این بوده!

ناشناس گفت...

غلط نکنم .مواد مخدر می خواسته .

طنز متفاوت گفت...

باید محصولات مورد نظر را دیده باشید تا بفهمید
عجب پست ایهام داری!

سمیه گفت...

محصولات کیری رو میخواسته فکر کنم!!
آخه این چه اسمیه؟
حالا تگه من بودم یه راست میگفتم آقا پنیر کیری دارین؟

Mimimal گفت...

واقعا اسمش ضایع ست فکر کن بری بگی پنیر کـ.. می خوام؟ من موندم کی اسم اینو انتخاب کرده

Mimimal گفت...

اینم برای دوستایی که این محصول ندیدن
http://lammimim.wordpress.com/2009/09/06/20-پنیر/

مستفا گفت...

بسی از کامنتت خنده فرمودم
اینکه همه مرده پرستن و این که من فرق دارم

شیخنا گفت...

والا من که رفتم تو فکر موبر!

Alia گفت...

پنیره رو که جمعش کردن! دیگه نیست ازش!

ناشناس گفت...

esme postat az khodeshun bahaltare :))))