۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

کامران نجف زاده

 یک اتفاق خوب تو فرانسه نمیفته تو یک گزارش از اون برامون بفرستی؟

۷ نظر:

ناشناس گفت...

بیچاره فرانسوی هاچه قدر بدبختن آرزوشون ایه به مملکت ما مهاجرت کنن!
من هر وقت دنبال سرگرمی بیخودم میزنم تلویزیون ایران یه کم که میبینم نفسم بند میاد یه چندتا فحش ... میدم میرم.خودآزاری گرفتم.

سيرترشي متاهل گفت...

خوب مطمئن بودن اينارو گزارش ميكنه كه فرستادنش پاريس شهر عشاق.

Alia گفت...

دوست عزیز،بیایید همینقدر که وجود منحوس این مرتیکه در مملکت خودمان نیست تا با حال و هوای امروز 24 ساعت سر و کله اش را در تلویزیون ببینیم، شکرگذار باشیم!

دکتر قهوه ای گفت...

یعنی من از اون نجف زاده و اون مراتی بی پدر مادر متنفرم.
بچه حزب اللهی های باحاله خبرنگار!
نیست حالا خودش خیلی رشیده که سراغ کوتولگی سارکوزی هم رفته!

ناشناس گفت...

ببخشید اما من خودم دانشجو هستم در فرانسه.به هیچ وجه اینطور که شما می گید گزارش نزده .چون پیگیر بودم ببینیم مثل قبلی ها کار می کنه یانه.گزارش های متنوعی زده و تا الان به فقر فرانسه که واقعا اینجا بیداد می کنه و ایفل و سارکوزی هم نپرداخته.چرا دروغ می گین؟

طنز متفاوت گفت...

در جواب دوست ناشناسم!
اگر شما اونجا دانشجو بودید،من هم اونجا زندگی کردم و برادرم هم در حال حاضر در فرانه مشغول به ادامه تحصیله،فکر می کنم خیلی وقته گذرتون به این طرفا(ایران) نیفتاده که از بیداد فقر در فرانسه صحبت می کنید.
به هر حال!
این از سیاستهای رسانه ملی!ماست که تا حد امکان کشور های دوست و همسایه را با خاک یکسان کنند،در گزارشی که راجع به اریک کانتونا پخش کرد علنا به کرات از فقر و بدبختی جامعه فرانسه سخن رانی کرد،در حالی که کشوری که در فقر و فساد غوطه ور است،بهتر نیست ابتدا به اصلاح خویش بپردازد؟تو گویی فرانسه کشور جهان سوم است و ما کشور جهان اول!
کج شدن برج ایفل هم غلوی است که چاشنی مطالب طنز این گونه است،بعید میدانم کسی آن را به چشم یک مطلب جدی بنگرد.راجع به متنوع هم همان بس که هنوز گزارش کپی شده او از یک مسابقه جوانمردانه فوتبال،نقل محافل است!
هر چند از نجف زاده کمتر کسی دل خوشی دارد و رفتن او را به پاریس،مدیون خوش خدمتیها(تو بخوان همان پاچه خواری)در زمان احمدی نژاد میدانند،اما به تو نصیحت که دلت را به آدمهای بادی به هر جهت مثل او خوش نکنی،همان طور که برادرم در جواب سوالی از او پاسخی دریافت کرده بود که:بهترین کار اینه که از ایران دربری!
در انتها،رضا معصومی را در ایتالیا به همه اینها ترجیح میدهم،چه از نظر تنوع،چه از نظر صداقت!

ناشناس گفت...

مگه اون جاکشا کاری غیر از این با مملکت ما میکنند / دستش درد نکنه، هرچند هیچکدوم از گزارشها رو تا حالا ندیدم